13/11/2023

Lions Club Hattem organiseert op zondag 19 november een uitgebreide wijnproeverij. Er zijn 19 prachtige rode en witte wijnen te proeven voor 7,50 euro p.p. inclusief proefglas. Daarnaast zijn de Leckernij en Delisalm aanwezig om de heerlijke delicatessen te combineren met de wijnen.

De opbrengst van de wijnverkoop gaat deze keer naar: “kerstpakketten voor Hattemers met een kleinere portemonnee”.

Wij hopen u te zien op zondag 19 november van 15:00 tot 17:00 uur op de Dutch Golf in Hattem aan de Konijnenbergerweg 3.

Mocht u verhinderd zijn, dan kunt u de wijnen ook t/m 19 november bestellen via www.blikachterdschermen.nl/lions Op deze website vindt u tevens meer informatie over de te proeven wijnen.

U kunt de bestelde wijnen ophalen op zaterdag 25 november tussen 10.00 en 12.00 aan de Apeldoornseweg 34 in Hattem.