04/01/2024

HATTEM – Lions Club Hattem heeft de inwoners van Hattem die een uitkering ontvangen een groot Kerstpakket aangeboden dankzij de opbrengst van de onlangs gehouden Herfst Wijn Actie. De totale netto opbrengst van € 2.250,- was ruim voldoende om een mooi pakket samen te stellen voor 78 Hattemers met producten van Albert Heijn Hattem (zie foto). Zoethout “Samen voor jou” en de Gemeente Hattem hebben de Lions geholpen om deze actie weer tot een succes te maken.

Lions Club Hattem steunt vele sociale en maatschappelijke initiatieven vanuit de lijfspreuk: 'Lions Helpen'. Meer informatie over deze actie is te lezen op onze facebook pagina : www.facebook.nl/lionsclubhattem De opbrengst van de volgende activiteit, het Huiskamer Film Festival op zaterdag 10 februari, komt ten goede aan Stichting Welzijn Hattem https://www.swhattem.nl/

Stichting Welzijn Hattem zet zich in voor het welzijn van de inwoners van Hattem. Ieder mens heeft weleens een steuntje in de rug nodig. Lukt het je (even) niet op eigen kracht? Dan biedt SWH steun, op het gebied van welzijn & informele zorg. Welzijn is anderen ontmoeten, meer bewegen, andere mensen leren kennen, naar buiten kunnen, uitstapjes maken, je nuttig maken voor de samenleving, jezelf ontplooien en gesteund worden waar nodig.

Kaarten voor het filmfestival kun je reserveren door een mail te sturen met uw naam en adresgegevens naar film@lionshattem.nl