13/11/2023

Lionsclub Hattem sluit dit jaar aan bij de landelijke actie voor het inzamelen van Douwe Egberts waardepunten die worden ingewisseld tegen pakken koffie voor Voedselbanken Nederland. Omdat koffie bijna nooit in het basispakket zit en de Voedselbanken steeds meer cliënten krijgen doen inmiddels 172 Lionsclubs en bijna alle Voedselbanken aan deze actie mee. Douwe Egberts zal het totaal aantal ingezamelde punten met 20% verhogen en dat totaal omzetten in pakken koffie.

We roepen heel Hattem op om DE waardepunten vanaf 15 november tot en met 31 december in speciale inzameldozen bij

1. Albert Heyn in de Vechtstraat

2. Bruna in de Kerkstraat

3. Bij droog weer ook op woensdag op de markt naast de notenkraam tegenover Stadslaan 1.

DE punten kunnen ook digitaal geschonken worden via

In 2022 zijn landelijk 132.000.000 waardepunten door alle Lionsclubs in Nederland ingezameld en dat leverde uiteindelijk 210.000 pakken koffie op voor de Voedselbanken.

Gaan uw punten dit jaar zorgen voor een nog grotere opbrengst?