18/12/2023

HATTEM – Het jaarlijkse Lions Huiskamer Filmfestival is in 2024 op zaterdag 10 februari in een negental huiskamers in de Hattemse binnenstad. Het is een activiteit waarmee de Lions Club Hattem geld inzamelt voor sociale of culturele projecten in Hattem. Het goede doel is dit jaar de Stichting Welzijn Hattem (SWH). Deze Stichting wil de zelfredzaamheid van de inwoners van Hattem vergroten en sociaal isolement voorkomen.

De filmcommissie van de Lions Club Hattem heeft voor de 17de keer twee prachtige films geselecteerd. Actuele en indrukwekkende verhalen die altijd goed zijn voor een fijn gesprek achteraf. Het populaire festival biedt een uitgelezen mogelijkheid voor een mooie ontmoeting en een inspirerende ervaring.

De films blijven tot het laatste moment een verrassing voor de bezoekers, die na afloop onder het genot van een drankje gezellig kunnen bij- en napraten in Grand Café Banka Hattem aan de Markt. Het festival wordt mogelijk gemaakt door BonBon Atelier A3, De Hattemse Hoeve, Regio Bank Veldsink, Bultman Hartholt, Het Notarieel, Parketwerk en Houtwerk Hattem, Optiek Freiberger, Akkerhoeve Uitvaarten, Consmema Metaalwerken, De Haan Advocaten, Tandartsen Centrum Hattem en de Albert Hein.

Voor de twee films, de drankjes en de hapjes, kortom voor een heerlijk avondje uit én een goed doel, betaalt u slechts € 25,- per persoon! Kaarten kunt u bestellen bij leden van de Lions Club Hattem of door het sturen van een e-mail aan film@lionshattem.nl onder vermelding van het aantal kaarten en uw naam en adresgegevens. Na betaling van de factuur ontvangt u de kaarten de week voor het festival in uw brievenbus.