Komt u ook naar het Hattem Huiskamer Filmfestival?
Reserveer uw kaarten via onderstaand formulier.

Op zaterdag 1 februari organiseert Lions Club Hattem voor de 15e keer het Huiskamer Filmfestival.

De Lions Club organiseert dit festival ieder jaar weer met veel plezier, het is één van de activiteiten waarmee ze geld inzamelen om sociale of culturele projecten (mede) mogelijk te maken.

Ook dit jaar is het de filmcommissie gelukt twee topfilms te selecteren die weergegeven gaan worden in een aantal verschillende huiskamers in de prachtige binnenstad van Hattem.

Het Huiskamer Filmfestival kenmerkt zich door zijn ongedwongen gezellige sfeer. De films en de huiskamers waar de films vertoond worden blijven zoals altijd tot het laatste moment een verrassing voor de deelnemers.

Na afloop krijgen de bezoekers een hapje en een drankje aangeboden in Grand Café Banka aan de Markt 5 in Hattem, waar gezellig nagepraat kan worden.

Ook dit jaar zullen weer alle emoties voorbij komen bij het zien van de films. De filmcommissie van de Lions Club Hattem is er weer in geslaagd twee prachtige films te selecteren die maatschappelijke thema’s koppelen aan ontroerende ervaringen van gewone mensen. Indrukwekkend geacteerd en goed voor meer dan een lach en een traan.

Het festival biedt bezoekers een uitgelezen mogelijkheid elkaar op een ongedwongen wijze te ontmoeten en iets leuks te ervaren. Jaar op jaar is het uitverkocht en is het dringen om één van de huiskamers en/of het café binnen te komen. Een avond start met een inloop om 18.15 uur, waar de eerste film wordt weergegeven om 18.30 uur.

Twee uitgelezen films, een glaasje wijn met een hapje in de pauze en na afloop nog een drankje. En dat voor de 'all-in' prijs van 20 euro per persoon!

Kaarten reserveren kan door het invullen van onderstaand formulier.

Na invullen van het formulier ontvangt u een e-mail met betalingsinstructies. Na betaling ontvangt u zo spoedig mogelijk, uiterlijk enkele dagen voor het festival, de kaarten in de bus.

Zijn er vragen, neem dan contact op met de filmcommissie via: film@lionshattem.nl.